14 Ağustos 2012 Salı

Ve Hediyelerim Geldi..

Selamlar herkese;
DBMS'nin düzenlediği çekilişi kazandığımı yazmıştım ve birbirinden güzel hediyelerim geldi az önce. Hemen sizlerle paylaşmak istiyorum;

Önce bi toplu çekim :))




Essence'in muhteşem farı ;hakikaten çok güzel gri mavi bir renk bayıldım...




Farın dokusu harika; Hafif bir ışıltısı var ama günlük makyaja son derce uygun; yumuşak az pigmentli bir far; beyazı bağırmıyor o yüzden aydınaltıcı olarakta çok rahat kullanılabilir. Ben çok beğendim. 

 LA colors 11 Colors of beauty  Compact far seti;


 Kapaksız hali ; 


 Buda swatchı; 


Gördüğünüz gibi oldukça güzel renkler var; dokusu simli bir far paleti; gece makyajı için ideal ; isteyeceğiniz tüm renkler var; farlar oldukça yumuşak ; bana kolay dağılabilir geldi o yüzden bir bazla kullanmakta fayda var. Pigmentleri çok yoğun değil ki bence bu bir avantaj istediğiniz koyuluğu kat sayısını arttırarak yapabiliyorsunuz ve topaklanmıyor. Ancak yumuşak olduğundan fırçayla iyi dağıtmak gerekli.


 Ve buda Fırça seti. Çok keyifli bir mini set tam çanta boyu..


Sevgili Derya; Tekrar teşekkür ederim :) çok güzel hediyeler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder