21 Eylül 2012 Cuma

BOL BOL EYELİNER Ve GÖZ MAKYAJI;

Selamlar.... Hımm sanırım başlık pek olmadı :)) ama olsun...
Neyse; ben makyaj tekniklerine de çok meraklıyımdır ve pek çok tutorial olsun yada sadece beğendim makyaj fotoları olsun toplarım; 
Sizlerle de paylaşmak istiyorum; 
Eyeliner sürmek zamanla alışılan bir iş olsada; her eyeline aynı güzellikte olmuyor; her göz şekline hatta  her ortama göre farklı stiller kullanmak gerekli eğer eyeliner seviyorsanızki bu sene oldukça modaydı; :))
Ayrıca göz makyajı da oldukça eğlenceli bir konu; 


Bende zamanla çeşitli modeller topladım internetten sizlerle paylaşmak istiyorum; 



































Siz en çok hangilerini beğendiniz?? Zaman Zaman Video tutorial da burdan paylaşacağım sizinle. Sevgilerrr hepinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder